torsdag den 15. august 2019

Mine Halloween-forberedelser er allerede i fuld gang, og jeg har mange ideer, som måske/måske ikke bliver til noget - det kommer helt an på tid og økonomi.

Indtil videre har jeg allerede nu begået et par indkøb til årets oppyntning.

Jeg har ledt efter nogle "fire baskets" til at have stående ved havegangen:

Og efter noget googling fandt jeg dem også - til den hampre pris af omkring kr. 450 pr. stk. Det syntes jeg måske var lige i overkanten, så jeg googlede lidt videre og fandt præcis de samme hos et byggemarked i Vojens, af alle steder. Her var prisen NOGET anderledes - helt præcis kr. 199 pr. stk. Så selvom jeg bestilte 2 og samtidig skulle betale leveringsomkostninger, blev det alligevel billigere end den ene kurv, jeg kunne have købt hos en af de større, kendtere byggemarkedskæder her i DK.

Derudover har jeg købt den her plasma lampe, som egentlig bare er fis og ballade, men står den i et hjørne i et halvmørkt rum, draperet med noget sort stof omkring bunden, ser det ret godt og småspooky ud med de lilla lyn - og så reagerer den ved berøring og lyd:


Jeg arbejder stadig på de der hænder, som jeg nævnte i et tidligere blogindlæg. Det har vist sig at være en relativt bekostelig affære, hvis man selv skal i gang med alginat og afstøbningsbeton, så i år vælger jeg nok den "nemme" løsning og laver et eller andet med de der novelty gummihænder, man kan finde i diverse supermarkeder, når vi nærmer os Halloween. Men jeg må sige, at jeg allerede nu ærgrer mig lidt over ikke at lave dem "rigtigt" - så lad os nu se, hvad der sker.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar