mandag den 26. august 2019

Græskar - pumpkins

Her er de så - et par billeder af mine (synes jeg selv!) flotte græskar. Skeen på det ene billede er bare for at illustrere størrelsesforholdet:





De er begyndt at blive gule, så jeg håber ikke, de når at gå til, før vi når slutningen af oktober. Jeg tænker, at så længe de sidder fast på planten, er alt godt. Men jeg har absolut ingen erfaring med at gro græskar, så alt er nyt og spændende.


Planten i sig selv er kæmpestor (og lettere skræmmende, som jeg tidligere har nævnt), fordi den breder sig så meget og så hurtigt. Men det er fedt, at det er lykkedes.

Jeg har fundet en ny idé, jeg gerne vil føre ud i livet. Atmos-FX har lavet nogle nye digitale animationer, bl.a. en, som kan bruges på græskar:




Det kunne være ret cool at have en animation kørende på græskar ude ved hovedindgangen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar